W Urzędzie Miasta powstały cztery nowe wydziały

W Urzędzie Miasta powstały cztery nowe wydziały

Wszedł w życie nowy regulamin organizacyjny Urzędu Miasta Radomsko. Wskutek reorganizacji pracy urzędu utworzono nowe wydziały, dzięki którym praca w magistracie ma odbywać się sprawniej niż dotychczas. Pełniących obowiązki naczelników wybrano spośród długoletnich pracowników urzędu, na razie czeka ich okres próbny. Jeśli sprostają stawianym ich zadaniom zostaną powołani na pełnoprawnych naczelników.

- Gdy wybrano mnie na prezydenta mówiłem, że będę przyglądał się pracy urzędu. Cały czas miałem sygnały od mieszkańców, że oczekują zmian. W mojej kampanii wyborczej również mówiłem, że zmiany są konieczne. Nie wprowadzam ich od razu, ponieważ chciałem zdiagnozować sytuację. Po diagnozie wprowadziliśmy nowy regulamin organizacyjny, który ma usprawnić pracę urzędu oraz służący temu, by klienci magistratu byli bardziej zadowoleni – wyjaśnia prezydent Jarosław Ferenc.

Wraz z wejściem w życie nowego regulaminu powstały cztery nowe wydziały:

Wydział Gospodarki Gruntami i Nadzoru Właścicielskiego – jego zadaniem jest sprawowanie nadzoru nad spółkami miejskimi. Pełniącym obowiązki naczelnika tego wydziału został Michał Chodkowski.

Wydział Inwestycji i Inżynierii Miejskiej – zastąpi Wydział Planowania, i Realizacji Infrastruktury Miejskiej. Zarządzaniem pracy wydziału będzie zajmował się Tadeusz Chejduk.

Wydział Edukacji i Kultury – odpowiedzialny będzie za sprawy związane z edukacją, kulturą oraz koordynacją współpracy pomiędzy jednostkami oświaty a placówkami kultury. Pełniącą obowiązki naczelnika została Wioletta Marcinkowska.

Wydział Informacji i Promocji – do tej pory działy promocji i informacji znajdowały się w dwóch różnych jednostkach. Od teraz ich praca będzie koordynowana przez jeden wydział, którym zarządzać będzie Paulina Grabowska.

W myśl zmian organizacyjnych zlikwidowano Wydział Architektury i Geodezji, Wydział Planowania, Realizacji Inwestycji i Infrastruktury Miejskiej, Wydział Kultury i Promocji oraz Wydział Edukacji. Naczelnicy zlikwidowanych oddziałów Tomasz Nowak, Ludwik Madej oraz Elżbieta Sękowska otrzymają wypowiedzenie z pracy. Wyjątkiem jest Aleksandra Nowak, która pełniła funkcję naczelnika Wydziału Kultury i Promocji.

- Pani Aleksandra Nowak otrzyma inną ofertę pracy, na razie jednak nie chcę zdradzać jaką. Chcę najpierw z nią porozmawiać – podsumowuje prezydent Ferenc.

Więcej o:
urząd miasta reorganizacja prezydent ferenc

PRZECZYTAJ JESZCZE